مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی رسمی بندیکت هوودس : چرا من شماره ی 21 را انتخاب کردم ؟

مصاحبه ی رسمی بندیکت هوودس : چرا من شماره ی 21 را انتخاب کردم ؟

شب گذشته انتقال هوودس بازیکن آلمانی به تیم یوونتوس تکمیل شد و او امروز اولین جلسه ی تمرینی خود را برای یووه برگزار کرد و از دقایقی پیش در کنفرانس خبری حاضر شد.

 

او در ابتدا گفت:

 

من فکر می کنم یووه یکی از 5 باشگاه برتر دنیاست و از اینکه بخشی از این تیم هستم، بسیار خوشنودم. بر این باور هستم که می توانم سال بسیار فوق العاده ای را در اینجا سپری کنم.

 

هوودس ادامه داد:

 

انتقال من در شرایطی صورت گرفت که در نزدیکی جام جهانی هستیم و قطعا هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب تیم ملی کشورش باشد و من با این هدف به یووه آمدم که بتوانم به حضور در تیم ملی ادامه دهم. من همراه با یووه می توانم در بالاترین سطح بازی کنم.

 

او ادامه داد:

 

من یک دوست خوب به نام خدیرا در اینجا دارم و قبل از پیوستن به یووه با او به صورت کامل صحبت کردم. بدون شک او می تواند راهنمای خوبی برای من در تورین باشد و من می توانم از او کمک بگیرم و زودتر در شرایط تیمی قرار گیرم. از اینکه سامی خدیرا هم تیمی من می باشد بسیار خوشحالم.

 

مدافع یووه در بخش بعدی گفت:

 

از وقتی که وارد تورین شده ام و به کلینیک باشگاه برای تست های پزشکی رفته ام، همه چیز فوق العاده بوده و بدون شک این موارد همچنان ادامه خواهد داشت.

 

او به شماره ی 21 نیز اشاره کرد و گفت:

 

نام های بزرگی چون تورام، دیبالا این پیراهن را پوشیده اند، نام هایی واقعا برجسته که پوشیدن این شماره برای من افتخار بزرگی بود. بدون شک این شماره در میان شماره های باقی مانده، بهترین انتخاب بود.

 

لیگ قهرمانان اروپا:

 

یوونتوسی ها در سه سال اخیر دو مرتبه به فینال بازی ها رسیده اند و این نشان دهنده ی بزرگی این تیم می باشد، من کاری به اینکه چرا تیم قهرمان نشده ندارم ولی تلاش خواهیم کرد تا در شانس های بعدی قهرمان شویم.

 

تورین:

 

من شناخت زیادی از تورین ندارم ولی تعریف این شهر را شنیده ام و در آینده سعی خواهم کرد تا از بودن در این شهر لذت ببرم.


شالکه :

 

من سال های بسیار خوبی را در شالکه سپری کردم و در حدود 16 سال با پیراهن تیم در رقابت های مختلف به میدان رفتم ولی بعضی مواقع شرایطی برای شما پیش می آید که نیاز به تغییر می بینید و این موضوع در حدود 10 روز پیش با اولین پیشنهاد یووه برای من رقم خورد و من تصمیم به ترک آلمان و حضور در یووه گرفتم.


یوونتوس :

 

بدون شک من تلاش خواهم کرد تا در بهترین فرم خود قرار داشته باشم و بتوانم به تیم یوونتوس برای قهرمانی های بعدی کمک کنم. من از برتری های یووه در ایتالیا و اروپا آگاه هستم و و می دانم کار بسیار سختی در پیش دارم ولی همه ی این موارد را قبل از پیوستن به یووه بررسی کردم و سپس به یوونتوس جواب مثبت دادم.


ایگوایین : ( خبرنگار در مورد فینال جام جهانی و  تقابل هوودس و ایگوایین در سال 2014 سوال می کند )

 

او را امروز صبح در تمرینات تیم دیدم ولی در مورد موضوع خاصی با هم صحبت نکردیم و اشاره ای به فینال نشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: